Apr 25, 2011

last 2 papers

tengah hari nie exam 'hubungan etnik' yang mane aku rasa markah aku akan jadi sangat teruk sebab xde carry mark.. ini semua gara gara masalah dalaman yang aku pernah tulis dulu.. tadi, aku tengok soalan past year.. alahai, 'senang'nyerr.. sekarang nie aku dalam proses nak baca balik semua bab.. aku da pekena nescafe tadi.. jangan mimpi ar dapat tido awal.. kena bersengkang mata la aku jawabnye.. ok.. rehat jap.. sat g aku sambung baca balik.. ada lagi 5 bab.. rumate aku da hapal satu buku pun.. ak nie.. satu ayat pon xhafal.. hahaha.. i'm feel very sorry to myself.. this sem i've done nothing.. and now.. when, exam fever coming.. something happen to my heart.. ya.. i'm fall in love.. wth.. it comes at wrong time.. and it's also my fault.. let my heart fall for him.. even i knew that he doesn't love me.. ya Allah.. let me be strong.. help me to forget him.. not now.. and now, while i'm writing this i still put a hope that he will say that he love me.. but, it is just a hope that will never become true.. ok.. aku da mengarut pagi2 nie.. sekarang nak sambung baca HE yang sangat la 'best' untuk dibaca pagi2 bute nie.. chow dlu..

''memendam perasaan yang teramat dalam''

No comments:

Post a Comment