Oct 29, 2011

Penjelajahan Ke UITM Shah Alam D Tengah Malam

mentang2 lah dapat kereta . memang memanjang berjalan jelah kerja aku .
petang pergi Alamanda . malam pulak pergi UITM Shah Alam .
kenapa ? sebab all my beloved friends ada kat sana .
walaupun baru semalam aku jumpa kembar . Adilah . Aliah
tapi tetap nak jumpa lagi .
kali nie aku jumpa ramai lagi . Shahril . Adam . Intan .
barulah puas hati . misi ke UITM tercapai .
nak jumpa kawan2 . serius BEST .!!
walaupun banyak duit aku pergi ke tol n stesen minyak .
aku tak kisah . asal dapat jumpa korang .
aku puas sangat2 . rindu nak lepak .
rindu nak karok . semualah aku rindu .
merekalah kawan aku yang TERBAIK . yang aku pernah ada
kepada yang study jauh2 tu . nanti pulak ye aku lawat kalian.
and sebelum terlupa . thanks to Adila Ahmad .
sebab sudi teman aku ke sana & teman aku jumpa kawan2 aku .
walaupun tak kenal . tapi boleh layan lagi kawan2 aku .
and last but not least .
LOVE YOU ALL MY FRIEND
-END-
~continue studying . got exam this wednesday . :)) ~

No comments:

Post a Comment