Sep 19, 2011

almost two month being here.

dah lama sangat tak update blog nie. segala bagai menatang la hidup kat sini. sedar tak sedar da hampir dua bulan aku belajar kat UKM nie. untuk tahun ke2 la. dan sepanjang dua bulan nie lah macam2 berlaku dalam hidup aku. biar aku mula satu2 ea.

first, i knew a man from iran. he asked my help to show him places around ukm. so, im glad to have friend from other country. one day, he asked me whether i have boyfriend or not. and ask me if i want to be his girlfriend. i said its ok. we can be close friend. so we set a date to go out. he said he want me to come to his home. which he live alone in that house. so, im a bit not bit maybe but a lot afraid that he could do anything to me. so, i decided to not being friend with him anymore. sorry. :(

second, pergi kem akademik anjuran unit kaunseling. seriously best weyh. first time going to this kem sepanjang duk dalam ukm nie. i got many friends. belajar untuk meningkatkan keyakinan diri. the result. aku jadi lebih berani dalam membuat sesuatu. kat sana we play flying fox, rakit, night walk, shooting target mandi sungai. g air terjun. best sangat2. rasa nak pergi lagi lepas nie.

third, i went to DIGI LEAP. for more story klik the link. :))

(update)
fourth, i went to northport which is located in Klang. kalau rajin nanti akan ada entry untuk lawatan ini okay.

dah la itu je. sebenarnya banyak lagi perkara yang berlaku dalam hidup aku sepanjang dua bulan kat sini. tapi nak ingat yang best2 je. okay. da. sambung next entry.


No comments:

Post a Comment