Feb 18, 2012

Chingu~

ape tu? Chingu bahasa korea. maksudnya kawan.
beberapa hari lepas kan ada pegi kem YBR. malas nak buat entry nyer.
haha. kat sana dapat ramai kawan.
mula2 pergi takut tak dpt kawan.
last2 dapat kawan ramai gila.
macam dalam grup aku ada 24 org termasuk aku.
mai, nor, ida, ada, ija, shak, far, huda, azi, ema, lin, hanan, ifa, afif1, afif2, syafiq1, syafiq2, wan, mad, fariz, acap, firdaus, hadi.
ramai kan.? tapi boleh ingat semua. HEBAT! haha
semakin lama aku rasa kawan semakin bertambah.
yelah, usia pun bertambah =.=
kami kenal dalam masa 5hari je.
lepas tu masih berhubung melalui 'mukaBuku'.
tibatiba rasa macam dah kenal lama gila.
macam2 citer kami share dalam group tu.
kenang balik cerita2 masa kem ari tu.
bincang masalah negeri, negara, ibu negeri.
semuanyaa lah.
nah aku tepek gambar kumpulan nie.

ni kumpulan aku P.A.U.S paus!!~

ARANDA HEBAT! HEBAT! HEBAT!
-mad je xda dlm gamba nie mad MIA tiba2-
(gmbar cr to : daus)

*rasa macam nak tulis panjang2 tapi dah lupa. haha.
dasar pelupa. BTW, nak balik UKM dah.
barang tak kemas hape2 lagi nie.
malas2. tahu tak malas.?!!
''kena renung dengan tajam baju2 tu biar diorang jalan sendiri masuk dlm beg''
bak kata wan.
ouh, kalau lah boleh.

No comments:

Post a Comment