Feb 14, 2012

tahukah anda wahai rakan sekalian.?? :D

Assalamualaikum w.b.t,
semalam baru je habis kem Yayasan Bank Rakyat yang 5 hari tu. drp kem tu macam2 pengalaman, pengetahuan baru yang aku dapat. terutamanya mengenai Islam. gambar2 aku kat kem tu nanti aku post. sekarang nie aku nak kongsikan sedikit sebanyak ilmu yang aku dapat daripada kem tu.

kali ni aku nak kongsi pasal ''ummul kitab''@ Al-Fatihah.
mungkin ramai antara kita yang hafal surah nie.
tapi sebenarnya, kita faham tak tafsiran ayat surah Al-Fatihah nie.
kalau kita tak hafal/taktahu tafsirannya.
tak sah tau solat kita. tak khusyuk.
okay lah.
untuk menyenangkan korang menghafal tafsiran Al-Fatihah.
boleh la tengok video nie.


*bila tengok video nie teringat waktu kem ari tu. nyanyi ramai2. oh no! miss that moment. :') miss ARANDA's gang*

No comments:

Post a Comment