Feb 4, 2012

cuti dan kawankawan

sekarang kan musim cuti semester.
so, seminggu aku yang pertama dah abis lah bila aku pergi melaka ari tu.
now, dah nak abis minggu kedua pun. and the result! i'm so bored. bangun lewat. makan. tido. fb.
dah nak masuk minggu ketiga. okay. maybe best kot. sebab masa cuti terisi dengan program YBR. lima hari weyh. dah la aku xdak kawan. :( kena cari waktu tu la.
aku plan, minggu keempat nak balik melaka. tapi, adik2 angkat aku semua ada hal. tak da sapa nak teman aku. lagi sedih aku dibuatnya. mungkin baki lagi beberapa hari tu untuk aku lepak.makan.tido. kat rumah.
FYI AKU CUTI 4MINGGU JE.
UKM MEMANG KEDEKUT DENGAN CUTI!!

baru lah tadi aku keluar melihat dunia dengan kawan2 aku. itupun sebab aku pergi rumah zamira. dia nak fly g NZ. best nye. untunglaaa~ jeles aku tau! lepas tu mula lah program yang mengarut2. aku, sabrina, zarip. kitorang bertiga je. tapi kecoh macam 10orang. cerita itulah, inilah. kitorang pegi mana?? jusco, tesco. itu jelah. first time aku g jusco tu. so, agak jakun sikit. kat sana jumpa ikah. memang dah lama kot xjumpa dia. makin cun aku tengok. tapi sayang, die dah tak bertudung. sory ikah, aku lagi suka tgk ko bertudung. ^_^. lepas solat maghrib, kitorg gerak g tesco. sab nak beli kasut. sekat sejam gak la die memilih kasut. saiz takde lah, warna tak sesuai lah. last2 jumpa gak. hehe.
okay lah. nak tidur. sudah ngantuk selamat malam.
Assalamualaikum. (:

No comments:

Post a Comment