Feb 22, 2012

down down down

kenapa tiba2 aku rasa down sangat nie. serius. mungkin sebab aku baru luahkan perasaan. then, perasaan, kenangan tu datang balik. membuatkan aku kecewa, sedih, rasa ingin menangis. like right now. bila kawan aku ajak pegi daki bukit. aku rasa yang aku tak boleh. aku nie dah la besar. lembik. memang takkan boleh naik punya. masa naik broga hari tu pun. aku tau aku tak boleh. aku kesian dengan kawan aku. kesian dorang sebab kawan dengan aku. tahu tak yang aku nie sorang yang bosan. tak segagah diorang. tak pandai bercakap. sensitif. cepat terasa. aku memang tak baik. tak secantik, sekurus kawan2 aku. sebab tu takde sapa pandang aku dan tertarik untuk kenal aku lebih rapat. and sebab tu jugak aku tak ramai kawan. aku terlalu merendah diri. sebab tu bila ada lelaki rapat dengan aku. aku akan rasa something. sebab aku rasa tak berbaloi kawan dengan aku nie. ya, aku seorang yang terlalu gelojoh. gelojoh dalam membuat keputusan. dah la. malas nak tulis lagi sebab aku terlalu sedih membayangkan betapa teruknya diri aku ni.

1 comment:

  1. mimi. tak baik ko compare diri sgn org lain..
    ko pun ade kelebihan tapi ko nampak ...
    bersyukur lebih baik dari megeluh.
    love ourself first than people will love us
    be happy kawan!

    ReplyDelete