Jun 26, 2012

Alhamdulillah

Alhamdulillah segalanya telah berakhir. walaupun aku tak usaha sungguh2 untuk exam kali nie. tapi aku berjaya menempuh jugak exam2 nie. mugkin sebab berlaku perkara2 yang agak memilukan sepanjang semester nie. so, tumpuan study aku agak dan amat terganggu sedikit. aku tak nak salahkan siapa2 tapi hanya mampu menyalahkan diri sendiri yang tak dapat mengawal emosi. dengan berakhirnya exam tadi aku harap segala masalah yang berlaku sepanjang sem ni akan dilupakan. insyaallah segala apa yang berlaku antara aku dan dia juga dapat aku lupakan. kalau benar dia untuk aku pasti akan bersama juak. kalau bukan ertinya kena cari orang lain la. haha. hye dear, i'm sorry not replying your email. it is not that i hate you or mad at you. i just want to forget you. hope you understand. (=

No comments:

Post a Comment