Jun 14, 2012

nak tulis lagi. hahaha

kali ni tulis dalam bahasa Malaysia pulak. okay. lupa nak bagi tahu bahawa masa exam petanng tadi kan. si dia duduk berdekatan dengan saya. tak sangka!! (= kalau dia duduk sebelah saya mesti saya tak boleh nak jawab soalan tadi. tapi masa jawab soalan tadi memang hati berbunga2. suka sangat. biarlah orang kata awak tak hensem ke apa. yang penting hati saya tetap kata awak hensem. saya suka curi pandang awak. bila awak pandang balik kan mesti hati saya 'dup dap dup dap' *lebih2 lak* saya pun jadi perasan yang awak tgh usha saya. huhu. masa dalam dewan tadi saya tercai2 jugak awak. ingat awak duduk jauh dari saya. tapi rupa2nya tak. dekat je. heeee. hepi lah awak. saya jawab soalan tadi dengan hati yang gembira rasa nak menjerit pun ada jugak. nampak tak kegilaan saya kat awak. tapi saya tahu awak takkan sedar semua tu. sebab awak sikit pun tak pandang saya. Y_Y tak pelah. kalau ada jodoh kita adalah. hehe~ =D

4 comments:

  1. Replies
    1. aah la weh. haha. berbungabunga hati menjawab soalan semalam. jangan jeles tau :p

      Delete
    2. hahahaha.....
      ak dok kat tepi sotong tu...
      sebijik mcm pompuan.. haih!! hahaha

      Delete
    3. haha. at least ada la pemandangan untuk ko tengok dalam dewan exam tu. doa jelah dia akan berubah balik. (=

      Delete