Jun 24, 2012

andai ku bercinta lagi

perghh tajuk nak gempak je. haha. btw, aku suka sangat lagu nie. ANDAI KU BERCINTA LAGI. bila? entahlah aku pun tak tahu. sekarang nie malas nak fikir. memang lah orang kata setiap manusia dijadikan berpasangan. tapi kalau dok melangut je kat rumah mana nak jumpa kan. erm..yeke. okay lah. sekarang nie kan aku belajar lagi. tapi umur aku dah menunjukkan bahawa aku boleh berkahwin. haha. okay. aku tak nak bercinta lama2. takut nanti basi. apa beza cinta dengan suka. cinta tak perlu sebab tapi kalau kita suka mesti bersebab kan. kadang2 kita rasa kita cinta seseorang. tapi pernah tak kita tanya balik kenapa kita cinta kat dia. kalau ada jawapan, itu ertinya kita cuma suka kat dia. bukan cinta. bagi orang yang memang tak ada pengalaman macam aku nie. tak pernah tau apa erti cinta. yang aku tau aku suka je. tapi dengan dia nie aku jatuh cinta dengan dia. ya. mula2 aku suka. lama2 jadi cinta pulak. oke. aku dah geli nak tulis post nie. aku cuma nak bagitahu yang AKU CINTA DIA. kenapa? sebab aku memang dah jatuh CINTA dekat dia. I'M IN LOVE WITH HIM without reasons. (=

No comments:

Post a Comment