Jun 11, 2012

continue....

haha tadi cakap nak study kan. tapi rasa nak tulis lagi pulak nye. aku tulis post nie khas untuk perempuan2 yang mengenali seseorang yang aku kenal nie. kalau anda ada membaca entry2 aku sebelum nie mesti faham. aku nak nasihatkan kepada korang lah. jangan mudah termakan pujuk rayu atau kata2 manis dia. mungkin sikap dia terhadap kita terlampau baik sampai kita sangkakan dia sukakan kita. tapi sebenarnya tak pun. dia cuma akan anggap kita sebagai kawan. maaflah aku bukan nak mengata dia. tapi aku rasa aku patut bagitahu apa yang aku dah alami. ya. mungkin salah aku sendiri sebab TERjatuh hati dengan dia. tapi aku takkan suka dekat dia kalau dia tak telampau baik dengan aku. apa yang aku dapat tengok sekarang nie. what he has done to me he did to other people. aku harap perempuan tu tak salah anggap dengan kebaikan dia. tapi let say if he like that girl im okay with it.

No comments:

Post a Comment