Jan 6, 2012

air oh air.

sekarang nie musim final exam. paper aku start 6 lepas tu 12, 16,17 dan last 19. tadi pagi aku baru je selesai jawab paper Finance Management. Alhamdulillah boleh jawab dengan tenang. insyaallah tak jumpa lagi paper ni next sem. okay. sekarang nie masalah yang lebih serius telah berlaku. UKM TIADA AIR...!! kalau dulu selalunya blok sebelah ni saja yang tak ada air. tapi sekarang nie SATU UKM. ye SATU UKM..! tapi aku dah mandi ye. pagi tadi la. haha. oleh itu, aku mengambil keputusan yang drastik. iaitu BALIK RUMAH oooooo BALIK RUMAH. nanti malam insyaallah parents aku datang ambil. so, rakan2 UKM yang lain sila la jeles. hehe. #untunglarumahdekat. tak boleh tahan la. dah la perut aku nie asik meragam. dalam dewan exam tadi pun sama. maka, aku harus pulang ke rumah juga. selamat tinggal UKM. hai hai hai RUMAHKU. (^O^)v
cr:googleimage
[seronoknya kalau dapat mandi kolam time nie. 
dah lama tak pergi danau. huhu ]

No comments:

Post a Comment