Jan 17, 2012

that is me..!

sorry entry kali nie mungkin agak beremo-emo(teringat citer ninja boy).
okay sebenarnya dah lama aku nak tulis pasal nie.
tapi nak memikirkan ayat yang sesuai.
supaya tak ada pihak yang tersinggung menyinggung disinggung gung gung...
nama aku Nur Shamimi binti Shuhaimi. umur masih di awal 20-an. hehe.
now i'm studying in UKM.
i'm just a simple girl.
i admit that, in ukm i don't have many friends.
bukan tak ada langsung tapi tak banyak.
kenapa? sebab sebenarnya aku takut untuk berkawan. haha.
tak logik betul. tapi memang itu aku! cara aku!.
i have my own experience since dah 20 tahun aku hidup.
bukan aku tak suka berkawan. aku suka. suka sangat2 ada ramai kawan.
tapi masalah nie datang dari dalam diri aku.
aku yang sebenarnya susah untuk berkomunikasi dengan orang.
INI SERIUS. aku tak tahu apa masalah aku.
sometimes aku boleh jadi seorang yang sangat pendiam.
kadang2 jadi orang yang tak reti diam langsung.
contohnya, dengan rumate aku kitorang jarang communicate, cuba dengan dila ke pika ke.
aku cerita mesti non-stop. sampai kadang2 aku sendiri pun penat. haha.
kenapa ea? aku selalu memikirkan jawapan untuk persoalan nie.
tapi tak jumpa2. sampai sekarang aku pikirkan masalah nie.
siapa yang tak kenal aku betul2 mesti ingat aku nie sombong.
sebab jumpa tak nak tegur. sorry lah. bukan saya tak nak tegur.
tapi saya sendiri pun tak tau kenapa.
aku bukan manusia yang cepat mesra dengan orang lain.
melainkan kalau diorang yang akan tegur aku dulu.
mungkin awal2 akan rasa janggal nak tegur borak2.
tapi lama2 nanti pasti okay.
i tried to change myself.
i am sure one day aku akan berubah pendiam-->tak boleh duduk diam.
aku bukan sombong bongkak tau. aku cuma lagi suka bila orang tegur aku dulu.
bukan aku yang tegur mereka dulu.
seriously kalau anda semua tak kenal saya memang anada tak tau perangai saya.
ya, mungkin aku macam orang berlagak.
tapi kalau korang dah pikir macam tu aku boleh buat apa lagi.
so, aku sarankan kalau sape2 nak berkawan dengan aku.
tegur lah aku. aku tak kisah. aku lagi suka.
by having many friends we can make many memories.

okay sebenarnya masalah2 aku ni :
-aku pendiam ( in certain situation )
-aku susah nak tegur orang
-aku susah nak senyum
-aku banyak masalah
-aku simpan masalah
-aku memang bermasalah.
masalahnye sekarang aku nak tidur. penat. tadi exam.
lepastu dah la jalan kaki dari DTAMS->PK->Canselori->Bilik aku.
wow! jalan2 di ukm. dibawah panas matahari. penattt. =.=

hahahahahahaha~ aku sebenarnya tak de idea dah.
*sory aku merepek sangat dah nie. hehe. papaii. Assalamualaikum. (:

No comments:

Post a Comment