Jan 15, 2012

alhamdulillah (:

2.05 AM

lepas bangun je drp tidur petang tadi, mandi, solat, pastu tengok movie (macam org da abis exam je). aku sambung study Managerial Acc. (MA). ya!! untuk subjek nie aku tak sentuh apa2 lagi. sebab?? paper akhir aku. lagi satu, aku ada gap sehari lepas paper Int. Marketing. dan, aku yakin aku boleh buat paper ni (hidup nie kena yakin). sewaktu tengah khusyuk study. perut pulak buat hal. bergendang2 bagai la. taktau ke aku dalam proses diet. haha. + xde duit akhir2 nie. mula2 ingat nak order McD. call punya call die cakap tak hantar sampai UKM. sedih je. lepas tu. ingat nak order Domino's. tengah2 dok syok nak order, dah pukul 11. depa dah tak sabaq nak tidoq agaknya. huhu. lepas tu, bertahan je lah. sambung balik buat keja. tinggg~ tiba2 teringat kat seseorang nie. teruslah mesej dia, tanya kot2 die lapar ke. nk ajak kua g makan. dan beliau bersetuju. wah, hati kembali berbunga2 sebab dapat makan. dan aku menjadi tamak pada awal2 pagi nie. McD aku beli, kat Farez tadi pun aku bantai Roti french toasttzzzsz (belit2 lidah aku). nampak sangat nafsu makan mengawal aku. ahaha. ok. now i'm feeling sleepy. haha. TAK BOLEH!! aku tak boleh tidur. aku harus belajar lagi. ya. bertahan mimi! bertahan!. hanya beberapa hari lagi! pasti boleh!! aku harus kuat.! (^O^)v

*rasa macam nak tulis banyak, tapi tiba2 idea ilang, haha. okay lah. nak sambung study MA nie. cincincincauuu*

#sedih bila orang cakap aku sombong, jual mahal -___-

No comments:

Post a Comment