Jan 12, 2012

Kesalahan dan Kesilapan.

ya, sebagai manusia pasti kita tak pernah lepas daripada melakukan kesalahan eh kesilapan. ah! sama je lah mimi oi. begitu juga aku. kesilapan yang teramat besar aku pernah buat. nak menyesal tak guna. hanya mampu menjadi pengajaran untuk aku dalam jalani kehidupan yang mendatang. untuk sem nie je dah berapa banyak kesalahan aku dah buat. senang kata aku nie cuai la. yang aku ingat antaranya :

=>buat masalah dengan insan yang bernama lelaki-lelaki. ye, mungkin aku terlalu berlebihan bila berurusan dengan mereka. bila aku pikir, kaji balik tetap salah aku. mereka tak salah pun (yeker?).

=>lagi satu, bila aku berurusan dengan orang kantor contohnya, aku taktau kenapa aku mesti akan buat kesilapan. macam tadi lah, orang kat ofis tu tak paham motif aku pergi jumpa dia. aku rasa aku dah terangkan. tapi diorang tetap tak paham. last2 aku fikir jugak yang itu tetap salah aku. kesannya, aku kena isi balik borang mende ntah. and i have to wait another one more week. huh! I DON'T KNOW WHAT MY PROBLEM IS. :(

=>kesilapan lain yang aku dah pernah buat, bila balik rumah bawak barang mesti banyak gila. lepas tu bila balik u mesti ada yang tertinggal. itu lah, ini lah. sampai minggu lepas, parents aku terpaksa datang balik waktu malam semata2 anta kertas projek aku. padahal baru je anta aku balik ukm pagi tu.

=>kesilapan nie baru je aku buat tadi. sabun basuh baju aku tumpah.!! WTFish..!! elok2 aku pegang tiba2 jatuh pulak. haishh. memang cuai la aku nie. -____-

=>banyak lagi la kesilapan yang aku pernah buat. almost everyday i will make mistakes.

''kalau tak buat silap tu bukan manusia namanya kan2 (ayat nak sedapkan hati)''

No comments:

Post a Comment