Jan 8, 2012

cerita hantu di TV dan realiti

okay aku baru je lepas tengok citer hantu dengan abang n adik aku kat TV. citer hantu Thai. kalau da Thai nie. memang seram la jawab nye. filem nie tajuk phobia 2. dia ada macam2 cerita la. geli pun ada sebab darah2 bagai. yang paling kelakar part last la. dia ingat yang pompuan nie mati rupanya tak mati. memang aku dah gelak2 gila2. hahaha. dah abis citer hantu tu aku masuk la bilik sebab ingat nak buat nota IM yang tak tulis ape2 lagi nie. adik aku sambung buat keje dia depan TV. tak lama tu, adik aku panggil aku. suruh aku tutup lampu dapur. aku malas nak layan aku buat taktau jela. pastu, dia datang masuk bilik aku. tengok mata dia dah berair menangis. aku pun pelik la. tanya dia kenapa. pastu dia jawab, lampu dapur bukak tiba2. huhu. kesian dia. mesti dia takut sangat. yelah, baru lepas tengok citer antu. lepastu pulak lampu bukak tiba2. aku cakap lah kat dia ada orang tak tutup suis kot. lampu dapur tu pulak mengong. time2 nie pulak die nak menyala. sebelum nie xde pun. kesian adik aku dah takut. lepastu aku suruh dia benti buat keje, pegi tido. die tido ngan mak aku. mesti dalam ketakutan lagi tu. ~
* okay lah. aku nak sambung kerja nie. haha. padahal baru nak mula *

No comments:

Post a Comment