Jan 14, 2012

bosan.kawin.tido.etc..

2.47AM

serius sekarang tengah bosan. buat makro yang tak habis2 lagi nie. macam mana nak habis. layan muka buku je lebih. skype lagi. ish3. lepas tu, dah bosan lapar pulak. celah mana nak cari makanan pagi2 buta nie. nak kol delivery kang takut lain jadik nye. haha. lagi, radio muzikfm dah tukar jadi nasionalfm. bosan! sebab setiap jam ada berita. tapi lagu2 die tetap best. aku suka. tetap dihati.=.=. bosan sebab xde sapa nak dengar aku membebel. tapi bila ada rumate, aku xmembebel pulak depan die. (pelik gak)

kawin? tiba2 rasa nak kawen. amboii. gatai na. yelah aku baru tau yang abg aku rancang nak kawen bulan 4 nie. WTFish. mesti bising jugak la parents aku. terutamanya abah. haha. nasib la. semoga lepas kawen rezeki bertambah, keimanan bertambah. InsyaAllah. lepas tu, aku ada baca Pija dia tulis pasal Lila kawen. dua2 nie kawan matrik aku. Lila baru je 21. muda lagi. tp dah kawen. bagus kan? sbnarnya 2orang kwn matrik aku dah kawen. sebab tu aku pun menggatal nak kawen. haha. sabar lah mimi. insyaAllah jodoh ada untuk kau. SABAR. (:

tido. sekarang masa untuk tido. tapi aku tak rasa nak tido. sebab? aku tak ngantuk la. aku laparr.. :( kawan aku cakap tadi muka aku tak cukup tido. yeke? aku rasa terlebih tido ada lah. mungkin jugak tak cukup. sebab?? buktinya aku tak tido sekarang lah!! hehe. AKU LAPARR. faham tak?? LAPAR. tapi tadi kenapa aku tak beli makanan? sebab perut aku tak rasa perlu diisi. walaupun aku lapa. serius! aku tak de mood nak makan. aku pun taktau kenapa. =.=

YANG PENTING SEKARANG AKU LAPAR DAN LAPAR DAN LAPARRRRR.
SIAPA YANG SUDI UNTUK MENGHANTAR MAKANAN KEPADAKU.??

No comments:

Post a Comment