Jan 10, 2012

Cinta-Love-Sarang-Mahal-Amor

memang mudah untuk kita menyatakan cinta kepada seseorang. tapi pernah tak kita fikir. ''kenapa kita cinta dia? kenapa kita suka dia?'' bagi aku, ia adalah sepatah perkataan yang paling sukar untuk ditemui puncanya. kerana perasan itu akan wujud secara tiba2. sebagai contoh, kita sedang berjalan menuju ke destinasi, tiba2 terpandang seorang lelaki/wanita, hati kita terus tersentuh atau ada satu perasaan dalam diri kita. haaa. itu bukan CINTA, tapi SUKA je. hah! aku xpernah jatuh cinta. so, xtau makna dia. suka tu adalah. tapi sukasuka je. tak lebih tau. INGAT!! kalau aku ada 'ter'cakap SUKA kat korang (terutama lelaki la) maknanya aku SUKASUKA je. tak lebih drp itu! titik! hati aku belum terbuka untuk menerima mana2 lelaki (bukan bererti aku lesbo ok!) bukan tak bersedia tapi tak nak buat hati aku terluka buat ke2 kali. harap maklum.

#it's time to study. thursday got exam. wish me luck keyh.
Assalamualaikum (:

contengan : seorang perempuan yang lemah harus berlagak kuat.

No comments:

Post a Comment