Jan 16, 2012

Yang ke-100.. TAHNIAH..! (^^,)


ahaaa..! dah masuk yang ke-100 entry aku nie. walaupun ntah apaapa aku tulis.
100.? banyak tu. dan bulan Januari paling banyak entry.
sebab terlampau bahagia. erkk.. motifff?? okay lah.
kali nie aku nak membebel panjang sikit. sempena merayakan entry yang ke-100. haha.

just now, cehh speking pulak. okay lah. tadi kan, kawan saya mesej saya.
eleh macam baru first time jek kwn mesej. yelah xpernah2 kot dia mesej aku. tiba2 je.
cuti CNY mendatang diorang cadang nak pergi Batu Caves. dengar macam kelakar kan.?
masa aku dapat mesej tu pun aku da gelak2. motif nak pergi sana? sihatkan tubuh badan.
okay. badan aku memang da tersangat sihat nie. aku macam eksaited gila nak pegi.
serius aku suka pergi tempat2 yang agak mencabar nie.
walaupun aku tak kuat sangat. aku suka buat benda2 nie. extreme. mencabar!
sebelum nie kan aku pernah cerita yang aku naik BROGA HILLs.
yang diorang dok sibuk kecoh2 tu. (baca kat sini).
tapi, sayang nya aku tak boleh nak follow nanti.
bukan sebab takut tak mampu atau takut patung besar yang sakit kuning tu.
tapi aku ada program lain.
24hb Jan baru balik rumah. and they wanna go that day.
sedihnyaaaaaaa T___T.
dah lama tak bersama-sama dengan kawan2 sekolah. rindu mereka. rinduuuu~
rindu kenangan BBQ, TimesSquare, Broga, kumpul ramai2, Slam.
oleh sebab sekarang nie semua dah busy dengan kerja masing2.
susah untuk berkumpul macam dulu.
kalau nak bercerita pasal kawan2 masa sekolah dulu memang takkan habislah sampai esok.
tapi lusa mungkin dah abis. hehe.

BATU CAVES
(tempat sasaran mereka cuti nie)

tapi aku malas nak cerita sekarang sebab esok aku masih ada exam-Int.Marketing.
dan satu hape pon aku tak baca lagi. kena lulus paper nie sebab Dr Syed tak nak jumpa aku lagi sem depan. sedih je. hahaha.
sudah!! sudah!! hentikan semua ini. bukak buku sekarang juga, MIMI !!
okay. got to go. papai. Assalamualaikum.. (:

No comments:

Post a Comment