Jan 27, 2012

Berakhirnya penyeksaan ^__^

pejam celik pejam celik dah 5tahun rupanya aku buat benda nie.
dan minggu nie kali yang terakhir.
selepas apa yang berlaku aku kena teruskan check-up untuk 5tahun berturut2.
sampai aku pun dah letih dengan semua nie.
tapi tak pelah. ape yang berlaku ada hikmahnya.
cuma waktu nya mungkin belum tiba lagi.
nak kata terseksa ya jugak.
tapi tahun nie aku tak rasa terseksa sangat sebab aku tak buat pun apa yang mereka suruh.
haha. suka2 aku je.
insyaallah keputusannya negatif la.
cukuplah sampai di sini saja. y
ang lain2 tu aku serahkan pada yang kat atas.
cuma aku kena ingat aku tak macam orang lain.
tapi aku tak boleh lemah. aku kena kuat. ya!! aku tau aku kuat.
apa pun yang berlaku kat aku lepas nie aku kena redha, pasrah.
okay lah. dah mula merapu nie. aku chow dulu. papai. assalamualaikum. (:

No comments:

Post a Comment